Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?
Wstąp do agencji PR Kraków, aby uzyskać kompetentną poradę specjalistów
Gdy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją, akcje marketingowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i opłacanie własnych działów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w internecie (social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode firmy mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – folderów, billboardów, stoisk targowych lub kalendarzy. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikalne teksty na stronę www zleceniodawcy oraz opracuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, sympozjów bądź spotkań z klientami wymagających często skrupulatnego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę zżytej ze sobą i niezawodnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają setki agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]