Robienie zakupów 

Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są pomocne w każdej firmie handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a oprócz tego, ze względu na mobilność i łatwy montaż, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być właściwie dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci oferują różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechuje je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich przenośność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje spora trwałość, która jest rezultatem wykorzystania do ich produkcji wysokiej klasy surowców. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy częstym użytkowaniu.

Zobacz także: