Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców
Zajrzyj na https://seo4.net, żeby zdobyć więcej informacji o ofercie firmy SEO
Firmy oraz administratorzy stron internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podjęcie działań samemu. Nie mając doświadczenia w zakresie SEO i nie obserwując regularnie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować poprawnie i – kluczowe – efektywnie. Drugi sposób to utworzenie etatu dla biegłego SEOwca, jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na budżet. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wygospodarowane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że poza specami od SEO w pracują tam dodatkowo eksperci od kodowania, kampanii Google Ads, copywritingu i projektowania graficznego służący merytorycznym wsparciem w tych sferach.
Dobra firma SEO opracowuje indywidualną ofertę dla każdego klienta
Agencji SEO w naszym kraju jest mnóstwo. Co wziąć pod uwagę w toku szukania firmy, która zwiększy naszą widoczność w SERP? Warto postawić na firmę, która działa na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale również tych kreatywnych oraz reklamowych, z każdym rokiem wzrasta, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z firmą, która istnieje od minimum dekady, można mieć pewność, że dysponuje ona sporym doświadczeniem i może bez przeszkód zaprezentować pokaźne portfolio swoich dotychczasowych klientów. Agencje SEO często na swoich stronach dodają zakładkę z opisem tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy warto przeczytać studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich rezultatów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi problemami się mierzyła oraz dla jakich branż pracowała. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o planach prac na najbliższe tygodnie, jak również przekazuje raporty z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.
Następny liczący się aspekt to personalizacja oferty i dobranie strategii prac do charakteru działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w ciągu 30 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak sygnał ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania pracownik profesjonalnej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, żeby poprosić o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do opracowania dla niej kompleksowej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszukać tak po prostu online, jak np. informacja o prowadzonych do tej pory działaniach SEO i o ważnych dla klienta usługach lub artykułach, które chce wypromować.
Jaki system rozliczeń z agencją SEO jest właściwy?
Nieufnie warto potraktować firmy SEO, które proponują typ umowy z opłatą za wypracowany wynik. W takim systemie opłata odbywa się wtedy, gdy słowa kluczowe dotrą na ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top5). To nadal całkiem popularny rodzaj rozliczeń, jednak niesie ze sobą wysokie niebezpieczeństwo – można wszak osiągnąć natychmiastowy efekt przy pomocy łamania reguł ustalonych przez Google. Codziennie uaktualniany algorytm też nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, stąd dobra agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych wyników. Co do opłaty za usługi agencji SEO, to sporadycznie jest ona stała – na ogół w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, aby przeprowadzić dogłębny audyt SEO, a później wprowadzać w życie wszystkie wynikłe z niego sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są dużo niższe.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]