Marketing, promocja, reklama 

Zlecę pozycjonowanie! 5 powodów dla których warto to zrobić

Myślisz o założeniu sklepu online albo prowadzisz już firmę w sieci? Większość Twoich działań jest zapewne nakierowana teraz na to, aby przyciągnąć na witrynę jak największą liczbę użytkowników. Cel ten osiągniesz dzięki pozycjonowaniu stron. W wyniku działań SEO Twoja witryna ma szansę znaleźć się na topowych miejscach w wyszukiwarce, ruch wzrośnie,  a konkurencja zostanie w tyle. I teraz rodzi się pytanie. Zająć się pozycjonowaniem samodzielnie, czy powierzyć to agencji SEO? Poniżej znajdziesz pięć powodów, dla których warto zlecić „robienie” SEO specjalistom w agencji. Zleć pozycjonowanie agencji SEO Agencje SEO, które…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak kilka elementów, rodzajów działań unikalnych dla niego. Żeby móc zrozumieć prawa rządzące lokalnym SEO należy znać specyfikę biznesu którego strona będzie pozycjonowany oraz zasady jakimi kieruje się Google pokazując wyniki zapytań Internautów. Geolokalizacja jako czynnik wpływający na wyniki wyszukiwania Aby…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Cennik pozycjonowania stron

Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. zł oferujemy dedykowane rozwiązania z myślą o dużych serwisach i sklepach internetowych. Decydując się na usługę pozycjonowania w naszej agencji, możesz wybrać jeden z dwóch głównych modeli rozliczenia – w zależności od Twoich celów biznesowych…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions

Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane przez wielu użytkowników BrandMentions. Czy faktycznie to narzędzie zasługuje na aż tak pozytywne opinie? I co możesz zyskać, korzystając z niego? Całodobowy monitoring marki w social media i w internecie to dziś jeden z elementów dbania o renomę i wizerunek…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama Strony internetowe w sieci Usługi 

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

By odbiorca zauważył twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej nowe profesjonalne i przydatne dla odbiorcy treści. Jednak nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków kierujących na stronę. Jednym ze sposobów na link building jest zastosowanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network, czyli kto stosuje PBNy? PBNy są prywatne, gdyż są tworzone i zarządzane przez jeden…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama Strony internetowe w sieci Usługi 

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Polecamy skorzystać z podpowiedzi specjalistów, a najlepiej tych od Google. Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym kurs Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, a…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. 95 procent nabywców B2B uważa treści za wiarygodne przy ocenie firmy i jej oferty. Liczba kupujących w internecie stale rośnie: 62 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci – to o 6 punktów procentowych więcej…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski już możemy wyciągnąć? Wiele osób czekało na tę prelekcję. Michał Szylko – Specjalista SEO przedstawił, jak zmieniły się statystyki w poszczególnych branżach po May 2022 Core Update. Największą różnicę w widoczności strony mogą dostrzec firmy…

Czytaj więcej
Ciekawostki i porady Marketing, promocja, reklama 

Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron oraz sklepów internetowych. Teksty, które są napisane zgodnie z zasadami SEO, poprzedzone analizą fraz kluczowych, z reguły indeksują się w wyszukiwarkach internetowych na wysokich pozycjach. W ten sposób trafiają na nie potencjalni klienci, którzy wpisują…

Czytaj więcej
Ciekawostki i porady Marketing, promocja, reklama 

Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze – co to takiego? Błędy poznawcze to wzorce nieracjonalnego postrzegania rzeczywistości, które występują praktycznie u każdego człowieka, a które wpływają na jego sposób rozumowania, zachowanie i emocje. O istnieniu błędów w postrzeganiu świata wiemy już od dawna. Jeszcze w XVII…

Czytaj więcej