Marketing, promocja, reklama 

Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions

Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane przez wielu użytkowników BrandMentions. Czy faktycznie to narzędzie zasługuje na aż tak pozytywne opinie? I co możesz zyskać, korzystając z niego? Całodobowy monitoring marki w social media i w internecie to dziś jeden z elementów dbania o renomę i wizerunek…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama Strony internetowe w sieci Usługi 

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

By odbiorca zauważył twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej nowe profesjonalne i przydatne dla odbiorcy treści. Jednak nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków kierujących na stronę. Jednym ze sposobów na link building jest zastosowanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network, czyli kto stosuje PBNy? PBNy są prywatne, gdyż są tworzone i zarządzane przez jeden…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama Strony internetowe w sieci Usługi 

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Polecamy skorzystać z podpowiedzi specjalistów, a najlepiej tych od Google. Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym kurs Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, a…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. 95 procent nabywców B2B uważa treści za wiarygodne przy ocenie firmy i jej oferty. Liczba kupujących w internecie stale rośnie: 62 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci – to o 6 punktów procentowych więcej…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski już możemy wyciągnąć? Wiele osób czekało na tę prelekcję. Michał Szylko – Specjalista SEO przedstawił, jak zmieniły się statystyki w poszczególnych branżach po May 2022 Core Update. Największą różnicę w widoczności strony mogą dostrzec firmy…

Czytaj więcej
Ciekawostki i porady Marketing, promocja, reklama 

Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron oraz sklepów internetowych. Teksty, które są napisane zgodnie z zasadami SEO, poprzedzone analizą fraz kluczowych, z reguły indeksują się w wyszukiwarkach internetowych na wysokich pozycjach. W ten sposób trafiają na nie potencjalni klienci, którzy wpisują…

Czytaj więcej
Ciekawostki i porady Marketing, promocja, reklama 

Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze – co to takiego? Błędy poznawcze to wzorce nieracjonalnego postrzegania rzeczywistości, które występują praktycznie u każdego człowieka, a które wpływają na jego sposób rozumowania, zachowanie i emocje. O istnieniu błędów w postrzeganiu świata wiemy już od dawna. Jeszcze w XVII…

Czytaj więcej
Ciekawostki i porady Marketing, promocja, reklama Strony internetowe w sieci 

O czym pisać na blogu? Skąd brać pomysły na tematy?

Dobry artykuł blogowy powinien rozwiązywać problemy Twoich potencjalnych klientów. W ten sposób dostarczysz im cenną wiedzę, a przy okazji, w całkowicie naturalny sposób, zarekomendujesz oferowane produkty lub usługi. Jak poznać potrzeby grupy docelowej i w oparciu o nie wybrać odpowiednie tematy na blog? Blog firmowy a zapytania internautów Blog firmowy jest narzędziem pomagającym budować widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania dla konkretnych fraz problemowych i informacyjnych, które są wpisywane przez użytkowników w celu uzyskania porady lub rozwiązania konkretnego problemu. To rodzaj inbound marketingu (marketingu przychodzącego), którego założeniem jest to, że…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama Strony internetowe w sieci Usługi 

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Wszechobecność internetu oraz prostota użycia go do wyszperania potrzebnych usług i towarów przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce obecnie zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo założenie strony www nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – najważniejsza jest bowiem widoczność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, funkcjonujących jedynie w określonym województwie bądź wręcz w jednej miejscowości, przykładowo w Krakowie lub w Białymstoku, zastanawia się, czy opłaca się im pozycjonować i optymalizować stronę firmową. Tymczasem odpowiedź jest prosta – tak! Pozycjonowanie lokalne stron to okazja dla…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma? Poradnik krok po kroku: logowanie, uzupełnienie danych, weryfikacja

Wizytówka Google Moja Firma daje możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług szerokiemu gronu odbiorców. Jeśli chcesz wiedzieć, jak ją założyć, na czym polega weryfikacja oraz jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie wizytówki GMF, to zapraszam do lektury! Dlaczego warto posiadać wizytówkę Google Moja Firma? Często małe firmy zastanawiają się, jak mogą konkurować z wielkimi sklepami znanych sieci. Odpowiedź jest bardzo prosta – lokalnie. Jeśli ktoś wyszukuje w Google szewca, serwis rowerowy czy fryzjera, to bardzo ważnym kryterium jest dla niego odległość – konkretne miasto czy nawet dzielnica, w której obecnie…

Czytaj więcej