FAQ

Czy pacjenci będą chcieli się umawiać do lekarza przez internet?

Możliwość umówienia przez internet wizyty u lekarza na konkretny dzień i godzinę jest na pierwszym miejscu spośród wszystkich usług świadczonych drogą elektroniczną, których oczekują Polacy. (źródło: badanie TNS OBOP zlecone przez Kancelarię Prezydenta RP)


Jak mogę się zapisać do serwisu ZumDoc?

1. lekarz lub placówka medyczna (Zakład Opieki Zdrowotnej, gabinety rehabilitacji, itp.) wprowadza do systemu ZumDoc podstawowe ustawienia, takie jak dane teleadresowe, adres strony internetowej. Dzięki temu, my pokażemy na mapie dokąd pacjent ma się udać.

2. Następnie należy wprowadzić informacje o lekarzach przyjmujących w danej placówce. Można wprowadzić ich doświadczenie zawodowe, ukończone szkoły medyczne, miejsca pracy. Można dodać zdjęcie lekarza.

3. Można dodać aż 20 zdjęć przychodni lub film.

4. lekarze mogą podać informacje o wykonywanych procedurach (mogą wprowadzić te najczęstsze) i ich cenach, jeśli chcą.

5. Nie umieszczamy w systemie ZumDoc numeru telefonu lekarza, ponieważ naszym celem jest odciążenie lekarzy od czasochłonnego procesu umawiania wizyt.



Czy mogę używać ZumDoc jako jedyne narzędzie do umawiania wizyt?

Oczywiście. Tak będzie najłatwiej. Oszczędzamy wtedy koszt dodatkowej sekretarki medycznej zajmującej się zapisywaniem pacjentów na wizyty.


Dlaczego nie mogę wprowadzić danych swoich lekarzy w klinice?

Najpierw musisz wprowadzić dane przychodni/kliniki do systemu ZumDoc (zakładka “Przychodnie”). I wówczas dodajemy lekarzy do danej kliniki (zakładka “Konta”).


Co zrobić jeżeli musze zmienić datę/godzinę umówionej wcześniej wizyty?

Nie ma problemu jeżeli chcesz zmienić datę lub godzinę wizyty do 1h przed wizyta. Wówczas pacjent dostaje informacje o koniecznym przełożeniu wizyty.


Czy mogę zmienić dane dotyczące mojej kliniki?

Zmiana danych kliniki jest zawsze możliwa po zalogowaniu i wejściu w zakładkę “Przychodnie”. Po zmianie danych pamiętaj, aby kliknąć “zapisz” na dole strony.


Czy mogę zmienić daty i godziny moich wolnych godzin pracy?

Oczywiście. Wszelkie zmiany dat lub godzin pracy są możliwe poprzez proste klikniecie na dany dzień w kalendarzu lekarza.


Czy będę znal informacje o pacjencie?

Tak. Po umówieniu wizyty przez pacjenta lekarz będzie widział wszystkie jego dane w zakładce “Pacjenci”.


W jakim czasie od umówienia wizyty będę miał informacje o szczegółach wizyty?

Od razu. Wszystkie rezerwacje wizyt są natychmiast widoczne w kalendarzu lekarza.


Co zrobić jeżeli pacjent nie pojawia się na wizytach?

Pacjent może rezerwować wizyty jeżeli się na nich potem pojawia. Jeżeli natomiast dwa razy pod rząd nie pojawi się na wizycie (nie musi być do tego samego lekarza) będzie musiał opłacić koszt całej wizyty chcąc zarezerwować trzecią (następną) wizytę poprzez system ZumDoc.


Jeżeli masz więcej pytań prosimy o e-mail na info@zumdoc.pl lub kontakt telefoniczny 22 100 54 100.